Principalele atribuții ale Oficiului de Cadastru și Publicitate Imobiliară:
- înscrie imobilele în evidențele de cadastru și publicitate imobiliară;
- asigură înscrierea drepturilor reale ce se constituie, se transmit, se modifică sau se sting, la cererea titularului dreptului, a notarului public ori a celorlalte persoane interesate;
- înscrie alte raporturi juridice, drepturi personale, interdicții, incapacități și litigii judiciare în legătură cu bunul imobil; asigură înscrierea căilor de atac împotriva înregistrărilor de carte funciară;
- înscrie radierea drepturilor reale, la cererea titularului dreptului sau a celorlalte persoane interesate;
- avizează planul urbanistic general;
- avizează documentațiile de scoatere din circuitul agricol a terenurilor;
- avizează tehnic, înainte de depunerea lor în instanța de judecată, expertizele topo-cadastrale întocmite de experții judiciari, în baza unui regulament elaborat în comun de Agenția Națională și de Ministerul Justitiei;
- autorizează persoanele fizice care executa lucrări tehnice de cadastru;
- organizează, coordonează și execută măsurătorile pentru punerea în posesie a titularilor prevăzuți de Legea fondului funciar nr. 18/1991, republicată, cu modificările și completările ulterioare și de Legea nr. 1/2000, cu modificările și completările ulterioare;
- verifică periodic starea fizica a punctelor din rețelele de sprijin, conform normelor și regulamentelor emise de Agenția Națională;
- pune la dispoziția autorităților publice și a altor instituții interesate, în condițiile legii, situații statistice și de sinteză privind terenurile și construcțiile;
- furnizează persoanelor fizice și juridice, contra cost, servicii și informații conform tarifelor în vigoare;
- avizează împreună cu instituțiile de specialitate de la nivelul județean și local proiectele de organizare a teritoriului pe categorii de folosință agricolă și stabilirea rețelei de drumuri agricole;
- îndrumă activitatea desfășurată de serviciile comunitare pentru cadastru și agricultură, constituite la nivelul unităților administrativ-teritoriale;
- asigură evidența documentațiilor de schimbare a categoriei de folosință a terenurilor și a suprafețelor aferente;
Program înregistrare cereri: L-J: 08:00 – 14:00, V: 08:00 – 13:00
Program eliberare cereri: L-J: 11:00 – 16:00, V: 09:00 – 13:00
Str. Gheorghe Doja, nr. 7, Huedin, Județul Cluj, Cod poștal 405400. Clădirea Ocolului Silvic - parter.
Opening hours
-
luni
8:00
-
16:00
-
marți
8:00
-
16:00
-
miercuri
8:00
-
16:00
-
joi
8:00
-
16:00
-
vineri
8:00
-
13:00
-
sâmbătă
Closed
-
duminică
Closed